Image Image Image Image Image

WARSZTATY DLA DZIECI

ZAPRASZAMY NA SEZONOWE WARSZTATY I PROJEKTY TWÓRCZO-RUCHOWE:

******

DUNAMI KIDS & TEENS

Screen Shot 2015-09-17 at 22.32.24

DLA DZIECI (6-10 LATKÓW)

I MŁODZIEŻY (11-14)

 

Niezależnie od tego czy twoje dziecko ma sto pomysłów na minutę czy też potrafi spędzić pół dnia nie robiąc praktycznie nic, zajęcia kreatywności ruchowo-rozwojowej mają na celu dać twojemu dziecku okazję do pracy w swoim tempie a poprzez współtworzenie z innymi dziećmi, również i okazję do doświadczenia innych dynamik aktywności. Uczymy się razem skupienia i myślenia kreatywnego, rozwijamy potencjał ruchowy, tańczymy, improwizujemy, malujemy, rzeźbimy, bawimy się nad wspólnymi projektami, wspólnie komponujemy nowe pomysły na zabawę ruchem i sztuką i przy okazji uczymy się angielskiego w praktyce.

Podczas zajęć dzieci rozwijają swoją wyobraźnię w stymulującej otwartej atmosferze, gdzie uczymy się wykorzystywać każdy pomysł, rozwijają swoje możliwości motoryczne i sensoryczne, i uczą się jak aktywność twórcza pomaga radzić sobie z wielozadaniowością. Poprzez zabawę z wyobraźnią uczymy się improwizować (podstawy tańca współczesnego) i interpretować ruchem, gestem i mimiką oraz doceniać wielorakie formy przelewania myśli i pomysłów na formy wizualne i techniki artystyczne używając między innymi: gliny, play-doh, plastociasto, techniki kolażu, itp. Wszystkie nasze poczynania ruchowo-artystyczne będziemy prezentować w formie wystaw, prezentacji i filmików.

ART LAB to czas eksperymentowania i wielo-wymiarowgo rozwoju podczas którego uczymy się świadomości twórczej poprzez angażowanie i ciała i umysłu, otwartości na inspiracje wokół nas oraz kształtowania własnych potencjałów by wyrosnąć na kreatywnych i otwartych na nowe wyzwania młodych artystów.

DUNAMI KIDS & TEENS

ART LAB

TO ŚWIETNA ZABAWA I EDUKACJA TAŃCEM, RUCHEM, TEATREM, FILMEM I PLASTYKĄ! 

PODCZAS KTÓREJ POZNAJEMY PODSTAWY:

- IMPROWIZACJI TEATRALNO-RUCHOWEJ

- TAŃCA WSPÓŁCZESNEGO

- SOMATYKI RUCHU

- WIELORAKICH TECHNIK PLASTYCZNYCH

- WIEDZY O SZTUCE

Zapraszam serdecznie,

Anna Peszke Dako

——–

NIEKTÓRE WARSZTATY NAD KTÓRYMI PRACOWALIŚMY PO PACHY W RUCHU I ZABAWIE

W ROKU SZKOLNYM 2014/2015:

‘LET’S MAKE SENSE’ część III  

PODCZAS KTÓRYCH ZAJMOWALIŚM SIĘ DOCENIANIEM ZMYSŁU DOTYKU I POZNAWANIEM ROLI I SIŁY KOMUNIKACJI W RUCHU ‘BEZ SŁÓW’ ORAZ RUCHU RZEŹBIONYM (UCZĄC SIĘ PODSTAW PARTNEROWANIA I IMPROWIZACJI RUCHOWEJ). NASZE POMYSŁY NA KREACJĘ RUCHU CZERPALIŚMY I PRZELEWALIŚMY NA WIZUALIZACJE MANUALNE W PLASTELINIE I ‘FINGER PAINTING’.

——–

‘LET’S MAKE SENSE’ część II 

PODCZAS KTÓRYCH ZAJMOWALŚMY SIĘ DOCENIANIEM ZMYSŁU DOTYKU I POZNAWANIEM ROLI I SIŁY KOMUNIKACJI W RUCHU ‘BEZ SŁÓW’ ORAZ RUCHU RZEŹBIONYM (UCZĄC SIĘ PODSTAW PARTNEROWANIA I IMPROWIZACJI RUCHOWEJ). NASZE POMYSŁY NA KREACJĘ RUCHU CZERPALIŚMY I PRZELEWALIŚMY NA WIZUALIZACJE MANUALNE W PLASTELINIE I ‘FINGER PAINTING’. 

——–


‘LET’S MAKE SENSE’ część I  

PODCZAS KTÓRYCH ROZPOCZĘLIŚMY SERIĘ 3 WARSZTATÓW POŚWIĘCONYCH POZNAWANIU NASZYCH ZMYSŁÓW I ODKRYWANIU ICH NIESAMOWITYCH MOŻLIWOŚCI ORAZ ICH WSPÓŁDZIAŁANIA W RUCHU. BĘDZIEMY EKSPERYMENTOWAĆ I IMPROWIZOWAĆ, ŚMIAĆ SIĘ I ZASKAKIWAĆ SAMYCH SIEBIE. BEDZIEMY TEŻ ROBIĆ ŚMIESZNE ZDJĘCIA!

———

WARSZTAT  ‘THE WORLD IS ROUND’ 

PODCZAS KTÓRYCH KONTYNUOWALIMY NASZE ZIMOWE INSPIRACJE I ODKRYWALIŚMY RADOŚĆ TWORZENIA RUCHU W JEGO ‘OKRĄGŁEJ’ PEŁNI I ROZGRZEWAJĄCEJ ATMOSFERZE PRZYJAŹNI. ROZWIJALIŚMY WŁASNY POTENCJAŁ RUCHOWO TANECZNY DO INSPIRUJĄCYCH RYTMÓW ŚWIATA ORAZ STWORZYLIŚMY MAŁY ZIMOWY ŚWIAT DLA NASZEGO OKRĄGŁEGO ZIMOWEGO PRZYJACIELA (???).

——–

WARSZTAT  ‘SOCK-A-DOO-DANCE’ 

PODCZAS KTÓRYCH OŻYWIALIŚMY I WPRAWIALIŚMY W RUCH NASZE ZIMOWE, KANAPOWE SKARPETY(!) ORAZ TWORZYLIŚMY ICH TANECZNE CHARAKTERY.
BYŁO KOLOROWO I ŚMIESZNIE! 

——-

WARSZTAT “MOON DANCE” 

INSPIROWANY PIĘKNYM ŚWIATŁEM ZIMOWEGO KSIĘŻYCA WARSZTAT TEN BĘDZIE POŚWIĘCONY TEATRALNYM SZTUCZKOM W KREOWANIU POSTACI W CIENIU ORAZ TAŃCZENIU Z WŁASNYM CIENIEM. BAZUJĄC NA ZNANYCH I NOWYCH OPOWIEŚCIACH ZWIĄZANYCH Z KSIĘŻYCEM BUDOWALIŚMY NASZ REPERTUAR RUCHOWY DO WSPÓLNEGO MOON DANCE. 

———

WARSZTAT “SHARING IS CARING”

WPRAWIŁ NAS W NASTÓJ ŚWIĄTECZNEGO NASTOJU DZIELENIA SIĘ TYM CO UMIEMY Z INNYMI, I PAMIĘTANIA O TYM ŻE WSPÓŁTWORZENIE Z INNYMI JEST FANTASTYCZNĄ OKAZJĄ DO POZNAWANIA SAMEGO SIEBIE. ZROBILIŚMY WIĘC PIĘKNĄ GWIAZDĘ WIGILIJNĄ DZIELĄC SIĘ MATERIAŁAMI POTRZEBNYMI DO JEJ WYKONANIA. NAKRĘCILIŚMY TEŻ KRÓTKI ŚWIĄTECZNY KLIP BAZOWANY NA NASZYCH POMYSŁACH W KREOWANIU POSTACI; REINDEER, SNOWMAN I SANTA TAŃCZYLI Z WYOBRAŹNIĄ I ŚWIETNIE SIĘ PRZY TYM BAWILI!

———

WARSZTAT “SPINE DANCE” (ŚRODA 26.11.14) oraz “SPINE DANCE” część II 

KIEDY TO UCZYLIŚMY SIĘ O NIESAMOWITYCH MOŻLIWOŚCIACH I FUNKCJACH NASZYCH KRĘGOSŁUPÓW ORAZ DOŚWIADCZALIŚMY TEGO W RUCHU I TAŃCU. WYKREOWALIŚMY RÓWNIEŻ CHOREOGRAFIĘ PT. “SPINE DANCE” BY PODZIELIĆ SIĘ NASZĄ RADOŚCIĄ TAŃCZENIA Z RODZICAMI.

——–

WARSZTAT “WHO AM I” (12.11.14) oraz “WHO AM I” część II

PODCZAS KTÓREGO POZNAWALIŚMY SIEBIE SAMYCH W RUCHU I ZADANIACH PLASTYCZNYCH ORAZ DOWIADYWALIŚMY SIĘ NOWYCH RZECZY O ZAKĄTKACH WŁASNEJ WYOBRAŹNI.

——–

WARSZTAT “STORYTELLING” 

GDZIE PRACOWALIŚMY NAD ŚMIESZNYMI HISTORIAMI NASZYCH ZWIERZĘCYCH BOHATERÓW W NASZYM STUDYJNYM TEATRZE, W KTÓRYM PÓŹNIEJ PRZEDSTAWIALIŚMY WYMYŚLONE PRZYGODY RUCHEM I GESTEM I POZNAWALIŚMY KULISY BYCIA AUTOREM, AKTOREM, NARRATOREM I WIDZEM.

——-

WARSZTAT “MATAMORPHOSIS II”
GDZIE KONTYNUOWALIŚMY PRZETWARZANIE I KREOWANIE RUCHU, ZACZYNAJĄC OD NASZYCH SKOJARZEŃ A KOŃCZĄC NA PROSTYCH WSPÓLNYCH CHOREOGRAFIACH. NASZYM POCZYNANIOM RUCHOWYM TOWARZYSZYŁ TEMAT ŚWIATA ZWIERZĄT I ICH BAJECZNEJ KOLORYSTYKI PEŁNEJ ZMIAN, KONTRASTÓW I TANECZNYCH INSPIRACJI.

——

WARSZTAT “METAMORPHOSIS”

PODCZAS KTÓREGO ROZWIJALIŚMY SWOJĄ WYOBRAŹNIĘ PRZESTRZENNĄ I ŚLEDZILIŚMY LOSY WŁASNYCH POMYSŁÓW, KTÓRE PRZEINACZAŁY SIĘ W RÓŻNE FORMY OD ULOTNYCH, MYŚLOWYCH, PRZEZ PLASTYCZNE DO FORM RUCHOWYCH I CHOREOGRAFICZNYCH.

——-

WARSZTAT “MY DANCING BUDDY”

PODCZAS KTÓREGO ROZBUDZALIŚMY NASZĄ WYOBRAŹNIĘ UCZĄC SIĘ JAK KOMPONOWAĆ GEST ZE SŁOWEM (UŻYWAJĄC PROSTYCH ZABAW TEATRALNYCH), JAK PRZEKAZYWAĆ (GESTEM) NASZ STAN (I’M HAPPY, I’M SAD, I JUST ATE SOMETHING DELICIOUS, ETC), JAK ŁĄCZYĆ SŁOWO Z WYKLAPYWANYM RYTMEM I JAK WYOBRAŻAJĄC SOBIE WŁASNEGO PARTNERA/KUMPLA DO TAŃCA JESTEŚMY W STANIE GO STWORZYĆ I Z NIM ZATAŃCZYĆ.

OGLĄDNIJ WIDEO PONIŻEJ!

MY DANCING BUDDY